Söndag

Min dator har bestämt sig, här ska inte skrivas någon ansökan minsann. Den vet nog att om jag får pengar så ska jag börja det nya projektet med att köpa en ny dator… Så, nu låser den sig sekunden innan jag ska spara ändringar, när jag ska spara dokumenten på annan plats, när jag vill göra back-up mm. Jag har nu insett att Den Vet vad timmen är slagen…

Nervsammanbrottet är nära, det är detta som kallas ”sålla agnarna från vetet”… jag är nog ett agn… suck. Men, imorgon ska jag använda en annan dator (jag kan också vara en slingrig ål) och förhoppningsvis få ihop ansökans alla olika delar. Håll tummarna!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

