Inspirerad att söka pengar igen

Jag har fått massor av finfina och positiva kommentarer på mina tavlor. Jag lovar att genast jag får pengar (lön) gå med några och få dem inramade.

Jag söker ju pengar till min forskning (se tidigare inlägg) eftersom jag fn är utan anslag. Så, av alla tavelkommentarer blev jag inspirerad att söka pengar igen och undrar om någon därute IRL har något tips på bra stipendiefonder eller andra forskningsfinansiärer?

Jag har ju sökt till Vetenskapsrådet och Formas, mera tips behövs!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Inspirerad att söka pengar igen

  1. Adriana skriver:

    Ja det är sjukt idag, våldtäkt är våldtäkt!Skoj att du gillade vad jag skrev!Ha en fin dag

  2. Karin skriver:

    Svar på din fråga:Jag läser till lärare. Planen är att bli lärare i ”låg-mellanstadiet”, i ämnena svenska, matte, no och so.Ha en bra dag!

Kommentera

