Jag och Viktor

http://blogg.aftonbladet.se/254/
Jag och Viktor (se länken ovan till hans blogg) har haft ett långt och bra samtal idag. Det här med bloggandet är ju bara så kul!

Sen att jag inte har lyckats lura ut hur man länkar till andras bloggar är en annan femma… Jag skulle vilja att det stod Jag och Viktor, och så skulle Viktor vara vackert blå och alla som ville skulle klicka på hans blå namn och vips, vara länkad till hans blogg…

Någon, hur gör man?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Jag och Viktor

  1. Ja, han e bra den unge mannen.Du oxå!I rubrik raden till ditt inlägg funkar det inte(tror jag)Däremot i ”brötexten.Läs hur göra på bloggvärldsbloggen.Och kolla Sigge!Wowkramar

  2. Jag är bra, den unge mannen? Nu börjar jag nästan bli gråtfärdig av lycka!Angående kommentar per inlägg…Du har en poäng, men vissa inlägg är inte alls kommenterade… Vilket känns hemskt, men jag hajar vad du menar!

  3. 1: Du fyller i den text du vill ska vara länken2: Du skriver vad länken leder till efter där det står ”http://” 3: detta ä inte viktigt, men om du sedan klickar på ”mål” och väljer ”nytt fönster” så kommer det att öppnas ett nytt fönster då man klickar på länken4: Klicka ”okej” och det är färdigt!

  4. glömde skriva att du skulle klicka på en knapp som heter ”editera länk” som finns ovanför där man skriver sitt inlägg!

  5. Katrin skriver:

    Du skriver att det fiinns en knapp ”editera länk” som finns ovanför där man skriver sitt inlägg… Hm, jag har en ruta där jag skriver inläggen, ovan den rutan är ett mycket innehållslös verktygsfält… AHHH med en liten jordglob med en länk på… jag prövar!

Kommentera

