Dagens nya kunskap, hur man länkar till annans blogg

Jäpp, det lyckades! Viktor, jag kan nu länka tack vare din eminenta instruktion. Nu går jag o lägger mig o läser och gottar mig åt min berikade dag!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dagens nya kunskap, hur man länkar till annans blogg

  1. Trevligt med lite ”gratis reklam” 😀

  2. Och tack för stastiklektionen hos Victor, topenbra.Skriv ett inlägg om du orkar.;0)

  3. Vilken statistiklektion?

  4. katrinbiolog skriver:

    Och så har Aftonbladet lagt ned bloggverksamheten… Så när man trycker på blåa Viktor skommer man till… INGENTING! Jag tycker det är SKIT dåligt!!!!!

Kommentera

