Övre HÖGRA hörnet då?

Ja GuitarMan jag har fattat det med bilden i övre vänstra hörnet, det lurade jag ut alldeles själv och kände mig som en IT guru, men tack för din eminenta instruktion!

Men, men, men, säg den glädje som varar…

Nu har jag lagt märke till med min skarpa blick (det tog bara några veckor…) att fler o fler har krafs uppe i högra hörnet! Listor, länkar mm.

Det högra?
Hur kommer man åt det?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Övre HÖGRA hörnet då?

  1. Linda Culibrk skriver:

    Du skapar en blogglista. Det är dem som dyker upp där.

  2. Katrin skriver:

    Supertack! Jag prövar! / Katrin

  3. Linda Culibrk skriver:

    Inga problem. Däremot har inte JAG fattat hur man får bilden i vänstra. HAHAHA

  4. ziegenfeldt skriver:

    Ang. nålen … Den ska stickas där det svider mest. Där den gör mest nytta för barnen, och mest skada för förövarna. Exakt vart det är, bestämmer var och en för sig själv. 🙂

Kommentera

