Min musik

Nu har jag haft kul. Alla artister/band jag listat här till höger är mina favoriter. Jag har haft extrakul och hittat länkar till dem allihop! På flera ken man ladda ned musik / videos.

Så, det är bara att NJUTA!

(Kan man se att jag var tonåring på 70-talet?)
;o)

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Min musik

  1. Annica skriver:

    Men gud Katrin!Jag studsar till när jag ser listan.Alla är favoriter här!Kram Annica

  2. Eldregn skriver:

    Ojoj, vilken lista, bra smak helt enkelt 😉

  3. Katrin skriver:

    Jag har ju skrivit listan med favoritmusik med tanke på att det bara ska vara mina favvisar… men just nu kommer jag inte på fler, jag har varit vaken ca 20 timmar de senaste 24 och måste gå o sova. Har du några förslag/ hjälp mitt tröga tröttminne??

  4. Hahha tackar, men satana va du har jobbat idag.Är du i musikbranchen nu?gonattkramar

  5. Eldregn skriver:

    En väldigt bra fråga, en aning trött själv (beror inte på att jag varit vaken för länge utan snarare något glas whisky i gott sällskap) 😉 . . .men grubbla inte på det nu, imorgon när du är utvilad kommer det om du missat något artist 😉

  6. Annica skriver:

    ok! återkommer. Vi e ju proffs.. Hehe,musik e mitt allt!

  7. Texasrose skriver:

    Whitesnake,Rainbow och DIO kanske :)*drömmer mig tillbaks*

  8. Annica skriver:

    Musik på 70 taletGilbert O´SullivanCat StevensLeo Sayer10 ccDavid BowieZZ TopSupertrampEloBachman Turner OverdriveGarry GlitterStevie WonderFrank ZappaGeorge Mc GreyVillage PeopleNationalteaternTomas LedinPugh RogerfeldtOla MagnellPeps BlodsbandBara några exempel på ”Vår Musik” från det kära 70- talet.

  9. Respekt, respekt, respekt!

Kommentera

