Hyllning till Peter Eklund

som skriver  ”Från Skellefteås Horisont

Din dotter ifrågasätter dina bloggar… Hälsa du henne att jag läser dina bloggar, varje ord. Oftast sitter jag och ler igenkännande åt det du skriver. Jag tycker om tonen och innehållet i din blogg. Det är skönt att du skriver om en vanlig svensk mans vardag och illustrerar med dina fina foton! Bra också att slippa de bulimiska, enradersbloggande, big brother kommenterande ungdomen ett litet tag. De tar redan alldeles för stor plats här i världen!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hyllning till Peter Eklund

  1. Madonnan skriver:

    Tack för tipset om snyggt foto på bloggen! *skrattar fortfarande*mvh/madonnan

Kommentera

