Skadeglädje?

Jag log glatt varje gång Carola inte fick 8, 10 eller 12 poäng… Är skadeglädje den enda sanna glädjen?

    Apropå ESC så är det nästan första gången som vår familj lyckades plocka in våra 6 favoriter bland de 10 främst placerade. Carola hade vi bland de sämsta, har man svårt för den tanten så har man… Vi såg på ESC via BBC prime eftersom jag har svårt för den sönderpratande Pekka H. BBCs kommentator kallade Carola och hennes framträdande för ”Swedens frantic contribution”… han vet vad han talar om anser jag!

    ;o) (Elakt skadeglatt flin)

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Skadeglädje?

  1. Sanna mina ord *sardonisktleende*

  2. LadyRosenred skriver:

    hehe lite skadeglädje kanske, men jag håller med dig 🙂 jag var lika glad när hon inte fick poäng alls=)

Kommentera

