Hostan VILL inte gå över

När vet man att man fått lunginflammation? Jag känner mig som en med svårartad TBC och väntar bara på att den vackra vita näsduken ska fläckas av mitt lungblod…
host, host… vad det är SYND om mig… (döende svan, släng dig i väggen!)

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hostan VILL inte gå över

  1. LadyRosenred skriver:

    hej! tack för dina gulliga kommentarer! ja du har rätt, jag har ett filter. meddelandena visas inte förrän jag godkänt dem. du har helt rätt som du skrev till mig, men problemet är att tänka på rätt sätt. Jag försöker så mycket det går, har börjat med tabletter som jag bara ska ta ett tag för att bli mer positiv nu och lära mig att tänka rätt. vi får se hur det går 🙂 just nu känner jag ingen skillnad mer än att de gör mig vansinnigt trött,men de kan jag ta för att få må bra. tack ännu en gång för dina peppande kommentarer, blev jätteglad när jag läste dem. Ha en bra dag! Kram Milla

  2. Annica skriver:

    Stackars dig! Jag skickar en flaska blod ifall du förblöder! *S*Tack för hjälpen med datorn, håll tummarna.

  3. LadyRosenred skriver:

    häftigt att de fungerar så bra 🙂 jag ska försöka testa, men lär nog bara stå och skratta åt mig själv 🙂 du måste ha gett dina elever ett bra intryck, för osäkra vikarier är inge vidare. när de inte vet riktigt vad de vill och är osäkra på sin förmåga att lära ut. vad undervisade du om? kram milla

  4. Katrin skriver:

    hooossstttt, hhhoooosssstttt, jag behöver er sympati… Tack för den!/Svanen…

Kommentera

