En tavla till?

Jag känner mig sugen på något snällt…

Skit, precis som jag ska leta upp en tavla brakar världens blixt ned ca 300 meter från mitt hus (en sekund mellan blixt och åska)

Dax att stänga datorn!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En tavla till?

  1. LadyRosenred skriver:

    hoppas att inget hände med ditt hus eller dator tackvare blixt o åska. sånt är otäckt. ha en trevlig kväll! kram

  2. Niklas skriver:

    Har du en mejl? Annars kan du mejla till mig från min sida. Tänkte fråga en sak…

  3. Niklas skriver:

    Behöver fundera igenom en sak ett tag – hör av mig sen.

Kommentera

