Nytt försök med magin

http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10716;6/st/20060816/e/Brollopsdagen+/dt/7/k/6595/event.png

NEJ, inte nu heller kan jag framkalla magi!
Jag ger upp, flera har i alla fall frågat efter sajten så här är den. Lycka till, jag är för korkad för att få det att fungera.

;o) /Katrin

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nytt försök med magin

  1. Var hämtar du grejjorna?Adress tack, så kan jag försöka

Kommentera

