Är hon inte vacker?

Vårt första barnbarn. Vi har varit barnvakter ikväll och fotade underverket…

Hon gillar att bli ”piluttad” i magen…

Är hon inte det finaste man kan tänka sig. Glad och trygg är hon också!

Kram och önskan om ett fint liv till dig och till alla barn här på jorden!

/ Farmor Katrin

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Är hon inte vacker?

  1. *Q* skriver:

    Mycket vacker, som alla spädisar!

  2. Camilla skriver:

    men så söt….förstår att du är stolt!*c*

  3. Katrin skriver:

    Jajamänsan! Stolt och glad men ack så orolig nu när föräldrarna vill flytta isär (se mitt förra inlägg)/Katrin

  4. LadyRosenred skriver:

    hehe jag var nog bara snabb=) kasnke läste den med en gång när den kom upp. och så skriver jag rätt fort 🙂

  5. Sorl skriver:

    Underbar liten smula 😉

  6. Gujje skriver:

    Ett gulligt litet barn,jag förstår att du är stolt.Gujje

  7. Katrin skriver:

    Tack för alla positiva ord. jag är naturligtvis glad och stolt över den lilla men jätteledsen att inte vår son vill fortsätta bo ihop med sin sambo och dotter.Blä! / Katrin

  8. Peter Eklund skriver:

    Pilutta henne från mig också. / Peter

  9. Annica skriver:

    Vilken gosing!Va mysigt att ha fått barnbarn, och få ha det försig själv lite!Annica

  10. Madonnan skriver:

    Vilken liten go´bit! Helt underbart söt!

  11. Karin skriver:

    Hon var verkligen jättesöt!Det är så underbart att gosa med små babysar. De luktar så gott (framförallt i början)!Tråkigt det där med sonen. Hoppas att det löser sig så småningom!KRAM

  12. madde skriver:

    ååå va söt hon är!!! gulli gull

  13. Erika skriver:

    Hej Katrin! Ja, där var hon, den lille godingen! Tack för inlägget hos mig, har kommenterat det också. Skickar ett mail ang. foto på min son ;)Allt gott!Kram Erika

  14. Pillan V skriver:

    Kan riktigt känna bebisdoften bara genom att titta på henne!!! Så fin!!

Kommentera

