Svenska Soldater får inte göra det nakna!

Jag bara skrattar jag. Är det något fel på min humor och sinne för vad som är rätt och riktigt? Kan jag inte inse att Svenska Soldater bara inte får göra det nakna?
Nehepp!
Då har jag väl en skruv lös då för jag asgarvade. Dagens höjdpunkt!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Svenska Soldater får inte göra det nakna!

  1. Annica skriver:

    Hehe…Nu är jag såååå nyfiken Katrin!Kram Annica

  2. Gujje skriver:

    Tyckte ochså att det var en kul grej.Gujje

  3. Anne skriver:

    kom bara in för tacka för din förklarin…skrattade för gubarna snackade segling, bastu och golf efter mötet…. kram/anne

  4. Kamelfoten skriver:

    HAHAHA! Tack för en fin tamponghistoria 🙂

Kommentera

