Jag är INTE Zlatan, så knepigt?

Jag gjorde Zlatantestet...
Jag är konstigt nog inte Zlatan. 4 ”rätt” av 11 möjliga visar på det.
Så Knepigt?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag är INTE Zlatan, så knepigt?

  1. Camilla skriver:

    Haha…..ja men det var väl skönt? Finns det verkligen plats för två Zlatan?psst….la ut några bilder från Riga på bloggen….fick sån längtan tillbaka efter ditt tidigare inlägg!*S*

  2. Rosetta Stone skriver:

    Jag är inte heller Zlatan. 🙂

  3. Grubblarn skriver:

    Vem är Zlatan? *Ler* Ok ska kolla lite ikväll om jag hinner men är inte så där värst fotbollsintresserad. Tacka vet jag hockey.

Kommentera

