Det jag tycker allra bäst om

Det jag tycker allra bäst om med att blogga?
Jo, att alla här är olika.

Olika kön, två kön i alla fall, tjejer/kvinnor som pojkar/män.

Olika utseenden på bloggarna, en del svarta och mörka, andra ljuspastell med hundratals blommor, glitter, smileys mm.

Olika åsikter och tankar, en del roliga andra allvarliga en del vanliga och gemensamma en del ensamma och udda.

Olika stilar, en del tematiska (som handlar om ett tema t.ex hur det är: att ha fått beskedet om cancer, att vara arbetslös, att gå ut och fotografera naturen, att komma från Skellefteå, att kämpa mot narkotikamissbruk, mot övervikt, mot ätstörningar, mot trauman, mot ångest, …mm…mm… här finns ett oändligt hav) andra mer spretiga och som kan handla om ditt o datt huller om buller (som min blogg). ;o)

Olika längd på inläggen, en del enraders till nöds några få, andra skriver spaltkilometrar… Jag läser bägge varianterna med lika stor glädje.

Olika åldrar, jag läser och läses av alla åldrar,  och njuter av denna träffpunkt som är unik i sitt slag.
Vem är yngst här? Vem är äldst?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Det jag tycker allra bäst om

  1. Linda Culibrk skriver:

    Finns en pojke på 6 år, och Basics mormor trot jag kan toppa listan.

  2. Marie skriver:

    Ja, att läsa bloggar är intressant och numera bloggar jag ju själv oxå =)

  3. Katrin skriver:

    Fler förslag?

  4. mattias skriver:

    aj aj det är 18 årsgräns….

  5. Ingemar skriver:

    Undrar om man inte toppa listan i båda ändar, jag menar, i sinnet är jag 5 och på riktigt, ja ja,….;)För övrigt har jag också känt en hel del glädje (och sorg) skrattat gott (fått tårar i ögonen) av att läsa allt mellan himmel och jord som rör sig i detta härliga folks huvuden. Det är inte lite kan jag säga! *s*

  6. Katrin skriver:

    Ja en folklivsforskare i framtiden måste tycka detta forum är mums!Vi andra också naturligtvis!!!!!!!!!!!

  7. Kimberly skriver:

    Jag skriver på , och mår bra av att skriva .Jag inspireras av vad jag ser omkring mig eller något jag kollat på DVD eller läst.Hoppas du får en bra söndagKimberly

  8. Whiter Shade skriver:

    Visst är det roligt med denna mångfald! Många bloggar är väldigt intressanta, roliga och inspirerande. Kul!

  9. Jeanette skriver:

    Håller med om att det är så kul att det finns så många olika bloggar här. Man hittar alltid en ny som är intressant att läsa.

  10. Hedda Hell skriver:

    Bloggar är vanebildnande, härliga och ger inspiration…Carpe diem och 3-vlig sommar på dig!MVH HH

  11. Anonym skriver:

    Hahahaha……..Jag älskar sötsur sås 😉

  12. mattias skriver:

    Doktor i biologi….Korsa fram ett nytt ”supergräs” som tål kylan här i Sverige , så behöver du aldrig söka jobb sen…. 🙂

  13. Katrin skriver:

    Korsa gräs? Till alla idisslande kossor? Jag tror de har gått över till kraftfoder nu… du vet, lucern, andra ärtor och klöver. Sånt kan jag ingenting om. Någon gräns för mina, iofs oerhörda kunskaper, finns det och vi bondmoror kan bara klippa får!

Kommentera

