En god överraskning jag fick precis NU!

Min man kom precis upp till mig här vid datorn.
Han hade med sig en stor kopp av mitt favorit te (Ceylon Garden) och två kardemummaskorpor med lite apelsinmarmelad på.

Nu kan jag blogga på ett tag till utan att förgås av vare sig vätske- eller energibrist!

Gulle dig min älskling!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till En god överraskning jag fick precis NU!

  1. Camilla skriver:

    men jösses en sån going…vi andra tackar och tar emot och ser fram emot fler intressanta bloggar…:-)

  2. vaktmästaren skriver:

    Visste du Limhamnsbakelse är ett annat namn på skorpor?

  3. Kimberly skriver:

    Vilken lyx, kan jag låna din man en dag?Tack för kommentar i min bloggHa det braKimberly

  4. Iris skriver:

    Hehe, är också såld på Ceylon Gardens te. Och African Rooibos, himla gott. Tack för din kommentar på min blogg, hoppas som du säger att din mormor får det snabbt och smärtfritt. Ha det gott // Iris

  5. Rosa skriver:

    Min man brukar säga. Låt mamma va. Hon bloggar./Rosa

  6. Susanne skriver:

    Vilken underbar karl!!!!

  7. izzy skriver:

    ja jag försöker lita på mig själv =) och kraften som sover i djupet =)mm hurra hurra för frukt och grönsker , det bästa som finns just nu är vatten melon fast man kissar så mycket av den =))

  8. ataxia skriver:

    Vilken absolut raring, är SÅ avis! 🙂 / ataxia

  9. Madonnan skriver:

    Sånt är värt mkt! Guldstjärna till honom 🙂

  10. Ellie skriver:

    De tackar vi för! Jag kan förresten instämma med att te och skorpor gör livet roligare! ha det gott… /Ellie

Kommentera

