Vad ska jag nu ha som ögongodis?

Jag har ju tidigare bloggat om de söta spelarna i Ukrainas lag (se här). Men, det gick som det gick mot Italien. Så då får jag väl heja på mitt hemland då… De är inte lika söta de Engelska spelarna, men vad är alternativet? Portugal kanske!
Hm… Spanar ivrigt…
 

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Vad ska jag nu ha som ögongodis?

  1. Pysan skriver:

    Jag tittar inte längre.. jag har gett upp det…./Pysan som får sitt ögongodis på att titta på son, den älsade maken och i kattungelådan…

  2. RitaC skriver:

    Figo är mumma. Men de engelska spelarna har generellt snyggare lårmuskler. Ta en titt får du se!

  3. Katrin skriver:

    Hmm… lårmuskler!

  4. Karolina skriver:

    Nej!Håll på England. Jag har biljetter till Robbie Williams senare ikväll och jag tror det blir en bättre konsert ifall Englind vinner.

  5. Pysan skriver:

    Håriga ben??/Pysan

  6. ataxia skriver:

    Tar din utmaning. Grannarna har spikat vid 3-tiden på morgonen, ständiga fyrverkerier utanför fönstret året runt, grannar som springer i brandtrappan om nätterna (dörren är tung och smäller ordentligt när den slår igen, har tvärvaknat många gånger) och till sist de kära ungdomarna som aldrig hört talas om respekt och spelar jättehög musik till sent på kvällarna. Det här huset tar nog priset. 🙂 / ataxia

  7. Flamingon skriver:

    ja portugal. C.Ronaldo är snyggast av alla =)

Kommentera

