Vive la France!

Sverige ut
Ghana Ut
Ukraina Ut
England Ut
Brasilien UT

ok då, jag ger mig!

Vive la France!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vive la France!

  1. Pysan skriver:

    Finns det någon snygg francos då???/Pysan

  2. Madonnan skriver:

    Kanske blogga i stället för VM? 🙂

  3. ataxia skriver:

    OK, Fred vinner om de sämsta grannarna. Eller kanske inte? Glömde berätta att en av mina för några år sen tände eld på sin lägenhet mitt i natten. Är evigt tacksam att några andra grannar snabbt märkte det och larmade brandkåren. / ataxia

Kommentera

