Ett till ovanligt foto

Här är ännu ett ovanligt foto.
Det tog jag häromdagen på våra två söner efter det att de jobbat i flera timmar i Lillsonens nya rum. Lillsonen har flyttat in i det nu och det blev verkligen fint. Jag ska så fort jag kan lägga in en bild på rummet.
Det som gör fotot ovanligt är att de bägge är rejält SVETTIGA. En ganska ovanlig syn…
;o)

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ett till ovanligt foto

  1. Madonnan skriver:

    Så bra att de jobbar o gör fint! 🙂

  2. Stellar skriver:

    Skönt att det börjar bli klart.

  3. Kriss skriver:

    Och bägge håller på och inspekterar huden… :-)) Jättesöta killar du har!

  4. Rosa skriver:

    Va lika de är varandra.

  5. Tonårsmorsa skriver:

    Fin bild! Fina killar! Väl värt att föreviga! 🙂

Kommentera

