Jag glömde vår bröllopsdag, men inte min älskling!

Jag o min man firade bröllopsdag igår, 16 Augusti.
Jag hade glömt att det var något speciellt med dagen, gick upp i övervåningen när vi kom hem. Satt vid datorn till 18… När jag kom ned var det fint på matplatsen med ett stort fång laxrosa och cerise rosor. Jag hoppade till! Tänkte febrilt i några sekunder och kom på det…

Vår bröllopsdag!

Den hade jag totalt glömt!!

Sen bjöds jag på en 3 rätters middag.
Pate och toast, lammfilé med kantarellsås och grekisk salad, Roqefort ost… och ett gott Riojavin till. Allt serverat av min ängel till man. Och sen satt vi och puttrade tillsammans på vår altan… och lyckades somna innan 03.
;o)

Nu har vi varit gifta i 26 år, sambos i 29 och är mycket lyckliga!

Har någon missat hur jag hittade min man? Isåfall kan du läsa om det här.

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jag glömde vår bröllopsdag, men inte min älskling!

  1. Sara skriver:

    Grattis! Vad mysigt det låter!

  2. Camilla skriver:

    Åh, stort grattis till Er!Vilken underbar middag det låter som….mums..Önskar er många fler lyckliga år tillsammans!/Camilla:-)

  3. Trasig inuti skriver:

    Varmt grattis.. ååh, jag blir alldeles varm inuti när jag läser om er. Jag blir så glad att äkta kärlek och respekt, ömsesidighet verkligen existerar.Kram på er..!

  4. Vad härligt det låter, både maten, åren och kärleken. Grattis!

  5. Katrin skriver:

    Sara: Mysigt var bara förnamnet…Camilla: Tack!Trasig inuti: Har du sett hur jag skaffade honom?;o)Det kan du läsa om härhttp://blogg.aftonbla…Tack för kramen, den värmer!Elisabeth: Tack!

  6. Stellar skriver:

    Åh säger bara tack för påminnelsen. Har ju sagt det några gånger att vi snart ska fira vår 30 års dag. Men dagarna rinner iväg så fort….Men så romantiskt och trevligt med så god mat.Grattis!

  7. Karolina skriver:

    Trackback-URL: http://blogg.aftonbla… Du fick en utmaning!!Grattis på bröllopsdagen!! Alltid värt att fira

  8. Madonnan skriver:

    Men vad gulligt och faktiskt rätt fantastiskt! Det var bra att du tog tag i saken, den gången. Grattis! :)Den gången jag träffade min man, för 23 år sen, var det jag som gick fram till honom på en strand och började prata, precis som du: Man tar vad man vill ha!! Ha en bra kväll 🙂

Kommentera

