Hur 17 gör man på Bloggportalen?

För att kunna lägga till sina favoriter?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hur 17 gör man på Bloggportalen?

  1. Tonårsmorsa skriver:

    Gå bara in på din favorit på bloggportalen, sen finns det en länk därifrån där det står typ ”Lägg till som favorit”. Lycka till! Kram! 😉

  2. Katrin skriver:

    Tonårsmorsa! 1000-tack, att det var så lätt. Nu sitter jag och klickar i alla mina favoriter så fort det går. Puh, jag har MÅNGA favoriter…

  3. Tonårsmorsa skriver:

    Allt blir enkelt, när man kommer på hur man gör! 😉 Stor helgkram!

  4. Tonårsmorsa skriver:

    Nu har jag röstat på dig också, en 10:a, förstås! 😉

Kommentera

