Sarabu och den TUSENDE kommentaren…

Sarabu har just gett mig min tusende (1000) kommentar!

Storartat, vad duktiga kommenterare ni är!!!!! Tack för det!!!!!!!!!!!!!

Du Sarabu vann min tävling som jag i spänd förväntan suttit och haft här i min ensamhet på min blogg.

Och priset?

Hm… flera bloggmiljoner bloggkronor minst!

Varsågod!

Fanfar!!


TARRA tara tam!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Sarabu och den TUSENDE kommentaren…

  1. Sarabu skriver:

    Jippi! Hejja mig!! *segerdans* 😀

  2. Miranda skriver:

    Tack för din kommentar. Vettigt! Lägger till dig till favoriterna!

  3. izzy skriver:

    =))VISST ÄR DEN =)

  4. Peter Eklund skriver:

    Tusen kommentarer från en och samma person…WoW!!! säger jag bara…själv är jag så rackarns dålig på att kommentera andras inlägg så innan jag får ihop till tusen fördelat på tusen bloggare lär det bli i en annan tidsepok.Själv är jag en våg…dom lär vara diplomatiska…fast det vete kattenHa det Katrin och tack för dina kommentarer

Kommentera

