Det ska vi fira! Jippiiii vad ROLIGT!

Uj! Jag har precis sett min statistik… Jag har nu skrivit 200 inlägg.

Och alla kommentarer sen… Gulle er alla som förgyller min blogg och skapar den härliga stämningen via era kommentarer! Det som gör bloggandet roligt och intressant är att få delta i era liv och få era kommentarer på det jag skriver. TACK för det! Tänk, snart har jag fått 20000 sidvisningar. Funktionen ”Trackbacks” har jag stängt av efter alla tråkmånsar som länkade skit för ett tag sen…

När jag går in på Bloggportalen ser jag att jag idag ligger högst i betyg på oss som skriver om Miljö. Det är ROLIGT! Och att jag har över 800 unika besökare senaste 7 dagarna. Grattis Rubinum Annica till att ligga i topp i besöksstatiatiken. Det är pga din trevliga och fina blogg. Den går jag in i och läser varje dag och trivs med dig!

Så här ser statistiken ut från Bloggportalen (jag kan inte få fina bilder från det som ligger ute utan tvingas ”klippa o klistra” bara och då blir det inte så fint…).

Mest besökta

1 Rubinum 1073
2 Biolog på Pengajakt 808
3 Pelles Blogg 408
4 Stugan – en koloniblogg 98
5 Sven Tycker 60
6 diverse med basinkomst.nu 58
7 Miljöbloggen 22
8 Haralds blogg 12
9 En grönare värld 8
10 Amanda 5

(Siffrorna anger unika besök senaste 7 dygnen.)

Högst betyg

1 Biolog på Pengajakt 5.1
2 Christopher Sjöberg 5.1
3 Pelles Blogg 5.1
4 Sven Tycker 5.1
5 norrsken 5.0
6 Slottet i saknadens dalar 5.0
7 Tankenötter 5.0
8 Ögonblick i norr 5.0
9 Holokrati 5.0
10 Knut W Nygaard 5.0

 <!–

  • 12 sidvisningar de senaste 24 timmarna
  • –>

    Om KatrinBiolog

    Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
    Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

    3 kommentarer till Det ska vi fira! Jippiiii vad ROLIGT!

    1. Katrin skriver:

      Uj, vad jag firar! Jag håller på att ”tömma ett rum” och har skaffat mig ryggskott!!! Kan inte någon annan fira istället för mig?

    2. Madonnan skriver:

      Grattis, vad roligt det känns att få respons på det man skriver, eller hur?! Det som är en extra krydda tycker jag är att det finns olika typer av människor här, t ex en biolog på skattjakt! pengajakt? snapsjakt? Du är också en av de som delar med sig och förgyller andras tid med bloggeriet! Ang kommentar på min blogg:Katrin: Smaken är som baken, som flera skrev. Och de flesta jag känner gillar schnaps! Inte stör det mig, bara jag slipper dricka. Ha en bra dag idag, min sköna! (Biolog på snapsjakt, den var bra!) 🙂

    3. Piraya skriver:

      Grattis! Jag är glad att jag hittat din blogg, den är så personlig och härlig att läsa. Du har skrivit färre inlägg och har fler sidvisningar och kommentarer än jag ;-)Grattis!gillar dig tjejen – hade det inte varit en dagsresa mellan orterna hade jag kommit och hjälpt dig/dottern att flytta grejorna.

    Kommentera

