Jahapp, är detta jag?

Jag gjorde personlighetstestet…
(se länk)

Du är
Charlotte Permell

Trygghetsfaktor: 43 %

Du är trygg i mitten, men du drar lite åt det mer okonventionella hållet.
En balanserad livsföring med inslag av individualism och spänning.
Du vill absolut ha nya upplevelser, men bara på därtill avsatt tid.
Du har lätt att bli anställd.

Lämpliga yrken: Sommelier, Inredare, Arbeta till sjöss.
Det står att jag har lätt att bli anställd. Hm… ja enda till nu så har jag fått  ALLA jobb jag sökt och några utan att söka. Att det ska vara så svårt nu när jag har den högsta utbildningen jag någonsin haft och känner mig ”superduktig” på det jag kan. Knepigt!

Och vilka yrken sen… Sommelier (mja vin ÄR gott och nu efter Christers vinkurs (se här) är jag nog vinkunnig…), Inredare (ja, vem kan inte välja tapeter? Det har jag gjort massor av gånger!) och Arbeta till sjöss (Javisst det har jag ju precis gjort på konferensresan!).

WOW, vilket BRA test!!

Men Charlotte Permell (se länk)… blir ALLA som gör testet som hon eller finns det andra personligheter? JAG skulle naturligtvis vilja vara programledare för naturprogram jag också!

Hallå! Någon som vill anställa mig som programledare????

 

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jahapp, är detta jag?

  1. lilla honan skriver:

    *Fnitter*Alice Bah här……..(Undra om man ska tro på det testet???)

  2. Catrine skriver:

    hmmmmmm *synar en tavla med suuuperkonstigtmotiv* Ernst Billgren här…..

  3. Pysan :o) skriver:

    Hej..Svar från min blogg:Mina två bloggar finns på min blogg.. både Pysans tankar och Pysans positiva tankar.. Sen är jag bloggvakt.. men det har nog inte många förståt än.. hihi

  4. Katrin skriver:

    Lilla honan: Alice Bah, inte illa! Då finns andra personligheter i testet än min…Catrine: Han… oj så kul för dig!Pysan: Tack för info. Jag hade precis sett det själv vid dina favoritbloggar. Och UJ så snygga de är!Själv har jag svårt för färgad bakgrund (bakom text) men dina var lättlästa!Bloggvakt? Vad gör du då?

Kommentera

