Nya foton! Och efter att ha tömt "cachen" lyckades jag!

Vårt första barnbarn Ella, dotter till lillsonen (som precis fyllt 19år) var hemma hos oss i helgen (se mitt förra inlägg). Hon håller på att lära sig krypa och är outtröttlig i sina försök. Se här!

Ella har hittat sin tunga… Raradottern gillar sin brorsdotter!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Nya foton! Och efter att ha tömt "cachen" lyckades jag!

  1. Karolina skriver:

    Men då var jag inte så illa ute…en gång när vi satt barnvakt på Kalle 7 mån. Vi la ner honom på en filt på golvet och kollade….men han kunde inte krypa. När hans mamma kom hem sa vi ”Kalle kan inte krypa” och mamman såg ut som ett frågetecken. 😉

  2. Annica skriver:

    Hon e sååå söt! Jag vill också ha barnbarn.

  3. Vendettanbettan skriver:

    Ella den Bella!Härliga bilder,ang kommentaren i min blogg,it´s more to come…och jag har en PT!!!*stolt*Tack rara Katrin

  4. Equilibrium skriver:

    Tack för titten 🙂 finns ett svar hos mig :)Vilka vackra bilder du har..Ha en skön kväll

  5. Madonnan skriver:

    Lilla pluttan, finns det nåt gulligare än bebisar eg? Vad duktig du var som lyckades till slut, Katrin!Ha en bra kväll nu ska jag sussa 🙂

  6. Imse Vimse skriver:

    Oh, vad söt Ella är. Längtar tills jag får barnbarn.

  7. Annika skriver:

    Men ÅÅÅÅhhh! Finns det mer att säga om bäbisar?!?Annika

  8. Vilka härliga bilder, man ser att hon tycker det är roligt!!Sköt nu om dig och ha en fin dag.Vicke

  9. Syster Yster skriver:

    Vilka kämpar dom är. Ger sig aldrig! Hon ser så finurlig ut. Kram

Kommentera

