Här är foton på RÅTTAN från IKEA

Ella har verkligen mysigt med Råttis!

 

Hon räknar morrhår…

 

 och suger på Råttis små mjuka tassar.

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Här är foton på RÅTTAN från IKEA

  1. Dandelion skriver:

    Hahaha vilken gose 😉

  2. *Q* skriver:

    De är mjuka & goa. Finfina kramkuddar/bilkuddar.Mina ungar har pingvin och elefant. Själv önskar jag en flodhäst i julklapp (gav en till min systerdotter ifjol).

  3. Pysan :o) skriver:

    Jag har ju redan Ove som min gosis…Sonen har nallis.. som han fick på sjukhuset…Maken har mig *s*Kram Pys

  4. Imse Vimse skriver:

    Råttan ser nästan lite läskig ut. Men Ella är söt som en docka.Ha en bra dag!

  5. Liv skriver:

    Vilken söt liten råtta!

  6. Barbamama skriver:

    Vilka härliga foton på lilltjejen, förstår att hon gillar råttanKramAnnelie

Kommentera

