Till Qatar på lördag? Och reklam för min hemliga last…

Jag har fått frågan om jag kan åka ned till Qatar på lördag (4 november) på ett ”one month short contract”…
Nu pirrar det rejält i magen!

Jag vill göra lite reklam för min andra blogg, där jag lägger ut mina tavlor i takt som jag får in dem i datorn… Den heter ”Alla mina tavlor /KatrinBiolog” och finns här.

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Till Qatar på lördag? Och reklam för min hemliga last…

  1. Karolina skriver:

    Oj, det var verkligen asap. Hinner du få en biljett så snabbt? Det brukar vara en aning jobbigt till de länderna. VAD SPÄNNANDE! Har du bestämt dig. Åker du?Har Rabalder kläderna kommit? Hinner du säga farväl till alla? Vad känner du? Oj vad frågor jag har. Men jag gissar att du är för upptagen att svara. *kramar om*

  2. Pysan :o) skriver:

    Jag åker också på lördag.. söderut…Jag håller på du.. åk.. se landet.. Jag vill också bort…Myser..Pysan

  3. Katrin skriver:

    Jag har knappt hunnit börja leta biljett…Det blir ett kontrakt på en månad och sen ett på sex direkt efter. Det första på en månad vill jag ta!Sen får jag se hur det går…Nej, Rabalderkläderna har inte kommit och jag har precis ingenting att ha på mig. jag har inte ens ett par tunna sommarbyxor, jag har bara shorts och det vill jag inte gå i…Jag hinner väl skriva mail och ringa alla men det känns väldigt snabbt!Jag har ju kvar alla mina grejor på min gamla arbeetsplats och åker in flera ggr i veckan och anar att jag nu ska tömma ca 8 års samlat bråte…Jag känner mig stressad, pirrig i magen, otroligt ledsen när jag tänker på min redan saknade man (han är på en konferens) och ganska matt. Jag har miljoner saker som svichar runt i min hjärna…A-kassan, apoteket, arbetsförmedlingen, artikeln jag skriver tillsammans med en doktorand… och det är bara de sakerna som börjar på aHa det gott! /Katrin

  4. Karolina skriver:

    Håller tummar, skickar kramar. Blogga när du kan och TA HAND OM DIG! och glöm inte det viktigaste…FÖRSÄKRINGAR

  5. Rita skriver:

    Klart du måste åka! Låter otroligt spännande!

  6. Piraya skriver:

    jisses! här går det undan!!!! du hoppar väl på? och kommer hem och firar jul sen?!ha det gott!

  7. Imse Vimse skriver:

    På lördag redan, vad spännande. Avundas dig.Ha det gott!

  8. Syster Yster skriver:

    Åk och det du inte hinner kan man göra med datorn därifrån. Kontakt med myndigheter och sådant!!Det är tur att världen blivit så tillgänglig med internet!Och du man KAN även blogga därifrån!!Kram

  9. Maggis skriver:

    Önskar dig all lycka i världen, njut av resan, värmen, äventyret och alla nya personer du kommmer att få träffa.Varmaste kramen, vi väntar här hemma på dig i snöstormen…..Maggan

Kommentera

