Nu har "KatrinBiolog på Ökenäventyr" ganska mycket pirr i magen!

Wow !
Vilka massa bra förslag ni kommer med på vad jag ska döpa om min blogg till. Jag tror att jag gör som Ataxia föreslaget, byter namn när jag väl kommit på plats. Just nu är allt någorlunda under kontroll. Jag köpte lite långärmade och långa skjortor i dag, ett par tunna bomullsbyxor, några herrlinnen (vanliga vita herrundertröjor) (som är högre i halsen än damlinnen), en svart tunn halsduk i viskos som jag ska använda som huvudsjal (heter det så? Slöja?), sockar, en STOR resväska och lite på apoteket tex kapslar med ”snälla och bra” magbakterier.

Så, då är 7 kort avklarade och jag har 21 kvar att åtgärda (läs här vad jag menar). Men det känns i alla fall som allt är under kontroll.

Lite pirrigt var det att beställa resan. Nu är det gjort och jag reser på torsdag, om drygt 5 dagar alltså… Qatar, Here I come!
(Bäst ni huk er!)

Ha det gott! /Katrin

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nu har "KatrinBiolog på Ökenäventyr" ganska mycket pirr i magen!

  1. *Q* skriver:

    Åh! Grattis jättemycket!Berätta mer om nya jobbet.

  2. Imse Vimse skriver:

    Medicin mot eventuella magsjukdomar är alltid bra att förse sig med. När jag åkte Transsibiriska järnvägen var det 2 msk Vodka 3 gånger om dagen som gällde.

  3. Maggis skriver:

    Hukar er gubbar o gummor för nu laddar hon om! Sa en känd politiker passar på dig med…kramen

  4. Karolina skriver:

    Jag ryser, vilket äventyr!

Kommentera

