OBS! Tårarna bara rinner och all "ståpäls" är rest…

Jag har precis varit inne på ”Ashes and Snow” och varit med om en oförglömlig upplevelse.

F
otografen spenderar år av sitt liv för att tålmodigt vänta på djur och fotar sen dessa vidunderliga konstverk.

Helt utan fotomanipulation ger bildspelen en stark känsla för djur och deras förhållande till människan.

OBS Tårarna bara rinner och all ”ståpäls” är rest…

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till OBS! Tårarna bara rinner och all "ståpäls" är rest…

  1. Vendettanbettan skriver:

    Tack för den Katrin, makalöst vackert!Kommer att bli den mycket framöver, och varje gång ska jag tänka på dig…..meditera, ödmjukt!:)))

  2. Imse Vimse skriver:

    Fantastiskt vackra bilder. Ska visa sidan för yngste sonen imorgon. Han fotograferar mycket, vill nog bli yrkesfotograf.

  3. Madonnan skriver:

    Önskar dig en bra dag och hoppas att alla förberedelser går som de ska! Kram 🙂

  4. Katrin skriver:

    VB, IV och M: Tack för era kommentarer, det är mycke nu…Ha det gott! /Katrin

  5. Barbamama skriver:

    Wow. var in på websidan och ståpäls fick jag verkligen. Tänk om jag hade fotat de fotona! Jag känner en stor sorg när jag tänker på att vi håller på att förstöra våran jord så de underbara djuren kommer att försvinna!KramAnnelie

  6. Katrin skriver:

    Annelie: Ja, visst skulle det vara superhäftigt om man var en sådan duktig fotograf. En ren njutning att se bilderna.Ha det gott! /Katrin

  7. Piraya skriver:

    finns inget som är så underbart som när man får en sådan känsla i kroppen.;-)

  8. Karolina skriver:

    Är det detta du ägnar din sista dag hemma med? Eller hur blir det? Reser du imorgon?

  9. barbakvinna skriver:

    Otroligt vackra bilder och musik..

Kommentera

