Skyddsängel


Den här bilden ritade jag när min storson var 2-3 år och hade svårt att somna. Det var hans skyddsängel som vakade över honom på natten sa jag. Bakom sonen ligger hans kära nalle och vakar den också.
Bilden är i A3 format och ritad med färgpennor.

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Skyddsängel

  1. ~M~ skriver:

    Väldigt fin!

  2. Katrin skriver:

    Tack Bettan för din kommentar om min tavla ”Skyddsängeln”Den kommentareren värmer! /Katrin

  3. Rosa skriver:

    Då får du en till – helt underbar. Får jag klicka ner den på mitt skrivbord?

  4. Katrin skriver:

    Rosa: Gulle dig, såklart du får titta på min bild på ditt skrivbord om du vill det. Jag är SUPERSMICKRAD!Ha det gott! /Katrin

Kommentera

