När jag målade min man

Här har jag målat min man, samtidigt som jag gjorde tavlan med mig själv på (se den här).
Då hade vi redan varit sambos i 2 år, vi flyttade ju ihop samma natt som vi träffades (läs om det här).
Tavlan är i akvarell och något beskuren.

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till När jag målade min man

  1. menuette skriver:

    Vilket äktenskapstycke *skrattar*Kommer tbx o njuter av din konst!Kram igen =)

  2. Katrin skriver:

    Äktenskapstycke… Ja det var verkligen knepigt att det hände så snabbt. Ena sekunden singel och utan min nalle (som jag ofta kallar min man) och nästa sekund var han där. Totalt och fullt i mitt liv, och aldrig blev det sig likt igen. Vad hade hänt om jag inte bjudit upp, om jag inte frågat om han ville föjla med hem, om han inte velat …Uj, det är fantastiskt skönt att allt hände som det hände!Ha det gott! /Katrin

Kommentera

