Nu har jag kontraktet i min hand. JIPPPPIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

Nu har kontraktet från Formas kommit och det är klart ”på riktigt” att jag får mina miljoner till min forskning.

Nu kan jag andas ut och skratta för jag har definitivt lön under två år framåt. Dessutom, om jag sköter mig och gör det jag ska får jag sen förlängt i ytterligare två år.

Självklart ska jag jobba superbra så jag har då lön 2007, 2008, 2009 och 2010.

Jippi!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Nu har jag kontraktet i min hand. JIPPPPIIIIIIII!!!!!!!!!!!!

  1. Vimsan skriver:

    GRATTIS jättekul för dig.Lycka till får man säga då.Kramar och en liten ”blomma” (du kan ju låtsas) från migKim

  2. Inger skriver:

    Jag är jätteglad för din skull, efter antiklimaxet med utlandsjobbet! Det här är ju något du velat hela tiden, eller hur?Kram på dig! Inger(systeringer)

  3. Katrin skriver:

    Vimsan (Kim) och Syster Inger: Jo, visst är jag SUPERGLAD idag, det är min innersta dröm som går i uppfyllelse. Nu är jag en riktig forskare!WOW!!

  4. Karolina skriver:

    Och vad som häbnder 2011 är jättelångt bort 😀 Grattis!!

  5. Piraya skriver:

    får jag fråga… det anslaget du fått. är det både för lön till dig och för kostnader du har i forskningen?jag är inte så hemma på det området så… Kram

  6. Jag förstår att du är lycklig och jag säger grattis en gång till!! Sköt nu om dig och ha en fin kväll.Zorro

  7. Pysan :o) skriver:

    Grattis…Jag har firat också idag…Kram Pys

  8. ilse-marie skriver:

    ETT STORT GRATTIS! där satt den!

  9. Marcus skriver:

    bloggerisvar; Katrin: Åh vad trevligt (och jag tror min lärare som höll till där på 70-talet syftade på Carolina rediviva), ja med teknikens hjälp lär det nog gå snabbare idag 😉 Och eftersom du är så himla duktig och jobbar med något oerhört viktigt, betvivlar jag inte en sekund att du kommer få det förlängt! – vad kul!! :)*trallar vidare denna underbara regniga novemberdag*Önskar fin kväll!mvh MArcus

  10. Peter skriver:

    Otroligt stort grattis till dig, det måste kännas helt oslagbart!

  11. menuette skriver:

    Hej Katrin,tack för oerhört fina ord på min blogg.Blir nästan generad. Ödmjukt tack!Åh stort grattis till jobbet.O jodå jag gillar faktiskt o kramas ibland blir jag bara lite bitsk o obstenat, men de går snabbt över =)Kram

  12. menuette skriver:

    Ps: Glad för din skull!

  13. Imse Vimse skriver:

    Jättegrattis! Det måste kännas underbart.

  14. Ida skriver:

    Grattis till det ena när du inte fick det andra (utlandsjobbet).

  15. Barbamama skriver:

    Jag blir så glad för din skull!! JIPPI grattis till pengarna!!!!!!!!

  16. Sköt nu om dig och ha en härlig kväll.Zorro

  17. Helena P O skriver:

    Va´roligt? Grattis! Vad ska du forska om?

  18. Maggis skriver:

    Här hänger jag på och Grattar så klart!Men väldigt konstig värld du lever i…vi andra har jobb år efter år utan att vi behöver söka lön för det…om du fattar hur jag tänker.Kram

Kommentera

