Jag överlevde…

Magsjukan håller på att dra bort och svag och darrande kan jag konstatera att jag inte gillar magsjuka…

Men, jag överlevde! Tänk på alla i världen som dör av att vara magsjuk. Vi har rent vatten och möjligheten till suverän sjukvård och har bara ont i några dagar. Tänk om man skulle bo där man dör av magsjuka, så ruskigt det skulle vara.

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jag överlevde…

  1. Livsnjutaren skriver:

    Hej! Vad gulligt av dig att komma in till mig och hälsa på! Tack för dina ord!Skönt att du också är på benen igen.Viktigt att man sätter värde på att få vara någorlunda frisk.Önskar dig en underbar dag! KRAMAR!

  2. Imse Vimse skriver:

    Vad skönt att du mår bättre. Man känner sig verkligen dålig, när man är magsjuk. Brukar ta ett tag innan man kommer i form igen.

  3. Syster Yster skriver:

    Ja fy jag har haft min omgång jag också! Snabb tömning från alla håll och sedan sängen i två dagar. Ta det lugnt och krya på dig. Har läst om dina bekymmer med prefekten. Säger som flera av de andra försök fråga någon som redan varit där. Annars trodde jag du ägde projektet och pengarna och kunde flytta det om du ville, jaja så lite man vet. 🙂

  4. Madonnan skriver:

    Oj, inte så roligt… Hoppas du blir stark och pigg snart! Kram 🙂

  5. ataxia skriver:

    Nja, naturligtvis har du rätt om sjukvården i Sverige rent tekniskt sett, men det är ett jäkla sjå att få tillgång till den hjälpen. Fast det är klart, har man sån tur att man själv vet vad som behövs och lätt kan införskaffa det utan kontakt med läkare är det ju en annan femma förstås.Fortsätt att krya på dig! / ataxia

  6. Min är bättre också!! Sköt nu om dig och njut av dagen.Zorro

Kommentera

