Hur i hela friden…

…har det hunnit bli fredag? Den här veckan har jag ju spenderat som magsjuk. Det har inte varit roligt och jag har haft rejält ont.

Nu är jag bättre och har tom druckit lite the nu på förmiddagen. Det är inte klokt vad gott det var.

I helgen ska jag försöka göra lite julfint. Jag har fått upp julgardinerna i köket och adventsljusstaken, köpt två julstjärnor och ställt fram mina tre små tomtar. Men det är bara i köket som det känns jullikt, resten av huset liknar mer en soptipp…

Så, kavla upp ärmarna! Nu är det snart JUL!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Hur i hela friden…

  1. Madonnan skriver:

    Ungefär som här, jag tar lite i taget och kikar in här emellanåt. Det blir så tråkigt annars… Kram och lycka till med julstöket! 🙂

  2. Livsnjutaren skriver:

    Skönt att du får känna dig bättre igen. Maginfluensa är verkligen inget roligt, det enda possitiva som jag kan se i den ,är att man förhoppningsvis kan tappa något kilo, när man behöver det.Men snälla du,ta det nu lugnt med städandet, så du inte blir sjuk igen!Jag önskar dig en toppendag! KRAM!

  3. Piraya skriver:

    men OJ! är det jul snart? hade ingen aning – *lol*skönt att höra att du mår bättre.

  4. Jag byter plats nu, det står en förklaring i dagens blogg. Min nya adress är:http://zeekevarg.spac…Jag kommer att fortsätta att titta in till dig.Sköt nu om dig och ha en trevlig helg.Zorro

  5. ataxia skriver:

    Ja, att det snart är jul är en anledning så god som någon annan att röja upp. Jag ska också köra igång, allt för att tjejerna på den privata städfirman jag tänkt anlita inte ska rusa härifrån gråtande.Lycka till med julstöket! / ataxia

  6. Syster Yster skriver:

    Men du ta det lugnt och hämta lite styrka först!! Det tar tid efter en sådan pärs. Kram

  7. Annika skriver:

    ”Tänk så mycket äckligt det finns i en sådan liten kropp” hörde jag någon säga om sin lille son när han hade vinterkräksjuka. Ligger mycket i det. Skönt att du är på bättringsvägen!Annika

Kommentera

