Hepp, nu kommer svärmor…

… och jag har suttit vid datorn hela dagen…
UJ!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Hepp, nu kommer svärmor…

  1. Barbamama skriver:

    hoppas du har en snäll svärmor. God Jul!

  2. Anna skriver:

    korstecken…*S*

  3. KarinK skriver:

    Ja, så kan det gå! Tack för kommentar hos mig…visste inte om jag skulle lägga ut den eller ej. Kanske inte så intressant för alla andra :-)Jag fann fläsk…men det är jättedyrt och fullspäckat med fett. Hittade en pytteliten bit skinka (450g) som kostade ca 80sek…Rätt högt kilopris? Men kanske duger kassler lika bra på julbordet och det är ju lite billigare. Spela roll; de japaner som skall fira jul med oss har ändå aldrig ätit julskinka. Tror jag?Angående artikeln: du vet ju hur nördiga och insnöade andra forskare är…inte alls så läskunniga och öppna och informationssökande som vi bloggare är? :-)ha det nu jättebra i julen och försök undvika jobba på datorn för mycket (med jobb alltså), du får ju inte bränna ut dig innan jobbet ens har börjat- då får du ingen sjukkassa! (skojjar bara). /Karin

  4. Anonym skriver:

    Ha nu en underbar dag och sköt om dig.Vickehttp://web.comhem.se/…

  5. Livsnjutaren skriver:

    Hoppas att svärmor förstår!Snälla du! Vilken värme har du till julkakan? Går det bra med 150 grader?KRAM!

  6. Maggis skriver:

    Hahah jag såg ett program igår på tv om sura tanter..klart det var gjort i England och handlade om stressen i jul. En episod var när mamman kom hem till dottern och flyttade in över jul med snokande ögon letandes efter damm och annat som dottern inte hunnit med. Där satt hon moderen som hade all fritid i världen och dessutom mer pengar än dottern, hon satt där och läste och dottern for som ett skollat troll runt och servade sin mamma hahha, hela programet var för kul.

  7. Syster Yster skriver:

    Kram och ha en God Jul. Det är lätt att fastna framför skärmen!

  8. Madonnan skriver:

    Hej, hej, hoppas du har det trevligt med svärmor. Förstår att du inte kan blogga då. 🙂

  9. Anonym skriver:

    Jag tittar in för att önska dig en trevlig helg och GOD-JUL!!Vickehttp://web.comhem.se/…

Kommentera

