Nyårslöfte!

Att jag ska fortsätta att vara glad, positiv, tacksam, reflekterande, iakkttagande, nöjd, kärleksfull, aktiv, vaken, pigg, …. dvs arbeta för att vara en bra kvinna, fru, mamma, arbetskamrat, biolog, forskare, människa och världsmedborgare!

Puh… jag gör det inte lätt för mig. Men vem säger att livet ska vara lätt?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Nyårslöfte!

  1. Imse Vimse skriver:

    Nä, livet är inte så lätt alltid.Önskar dig ett gott nytt år!

  2. Barbamama skriver:

    Kul att du gillade fotona från Stockholm. Jag hoppas att du får en bra nyår. Gott Nytt ÅrkramAnnelie

  3. Livsnjutaren skriver:

    Det var ett fint nyårslöfte som du gett!Det behöver vi alla skriva under på.Vill önska dig ett VÄLSIGNAT GOTT NYTT ÅR! KRAM!

  4. Maggis skriver:

    Nej jag ger inga nyårslöften de brukar blötas upp rätt snabbt..Jag ska försöka vara mot andra som jag vill att de ska vara mot mig..det får räcka.Önskar dig ett Gott Nytt År!Kram Maggan

  5. Anonym skriver:

    Jag hoppas att detta nya år, blir ett underbart år för dig!Sköt nu om dig och njut av dagen.Vickehttp://web.comhem.se/…

  6. Madonnan skriver:

    God fortsättning Katrin! Kram 🙂

  7. Karolina skriver:

    Nej! Fortfarande oslöst gåta! Och jag som trodde det bara var att köra nu när du fått anslag. och allt. Karolina

  8. Piraya skriver:

    Du är en bra kvinna, fru, världsmedborgare, mamma, kollega och allt annat du räknade upp, så länge du tar hand om dig själv och mår bra…

Kommentera

