Ingen anställning i sikte…

Uj, nu blir jag nervös (igen…). Jag var på min blivande arbetsplats idag (2 januari) och träffade av en slump ”chefen”. Jag frågade raskt om jag var anställd (dvs om förhandlingarna var klara) men fick bara till svar att det var jag inte.

När jag då frågade om när jag ska bli anställd fick jag svaret att det vet han inte. Det var allt.

BLÄ, nu har jag RIKTIGT ont i magen!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Ingen anställning i sikte…

  1. Syster Yster skriver:

    Aj då det verkar tjurigt det här. Kram och hoppas det löser sig snart så du får en bra start på nya året.Kram

  2. ataxia skriver:

    Du tror inte han försöker psyka dig så att du går med på hans skräpvillkor då? / ataxia

  3. Karolina skriver:

    VA?! Men jag trodde att allt var klart. Förutom villkoren. Du har ju med dig egna pengar in och sånt. *arg*Lycka till!

  4. Karolina skriver:

    VA?! Men jag trodde att allt var klart. Förutom villkoren. Du har ju med dig egna pengar in och sånt. *arg*Lycka till!

  5. Marcus skriver:

    Vilken fillejöns han är som gör en nervös så där!?Nu tar jag och väljer ut något ”bra” av Hindemith och så låter vi honom höra det i 24h i ett ljudisolerat rum!Nä, men usch, hoppas det verkligen blir åt det bättre snart!kram & hälsn från Marcus

  6. Imse Vimse skriver:

    Vilken stropp. Bry dig inte. Han bara psykar.

  7. Barbamama skriver:

    Men, jag trodde att det var klart! Håller tummarna att du snart får klartecken så att du vet. KramAnnelie

  8. En Änglamamma skriver:

    Hoppas ar det går bra men vilken typ rent ut sagt. Ha det bra så bra du kan.Kramizar i massor till dej min vänMari´s änglamamma

  9. Anonym skriver:

    Det löser sig!! Sköt nu om dig och ha en fortsatt trevlig helg!Vickehttp://www.vicke.be/Ps, kolla in namnet på min nya adress

  10. Madonnan skriver:

    Hoppas det går bra, fort som bara den och att magen kan lugna ner sig lite…Kram 🙂

  11. Annika skriver:

    Alltså… jag fattar inte riktigt den där världen. Du har fått ditt forskaranslag, innebär inte det att de måste ge dig en anställning? Vad händer med pengarna annars? Är de inte öronmärkta för din forskning? Verkar helt sjukt det där.Annika

Kommentera

