Är jag en kvinna eller man -test!

Efter att ha läst Madonnans blogg (se här) kunde jag inte hålla mig. Jag måste göra testet och ”kolla om jag är kvinna eller man” (för det vet jag väl inte om ännu…)

Svaret på gåtan blev ju inte direkt hjälpsamt… (Se längst ned).

Rött är NEJ och grönt är JA…

[  ] Köpt en hårfön?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor?
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[  ] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[x] Funderat på namn åt mina barn?
[  ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[  ] Druckit Cosmopolitan?
[  ] Sett ett avsnitt av ”Sex and the city”?
[  ] Sett två avsnitt av ”Sex and the city”?
[x] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present ?
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[  ] Blivit arg utan anledning?
[  ] Gråtit efter 9 fyllda år?
[  ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[x] Dansat?

Totalt: 13 kvinnliga poäng

Min manliga sida:
[  ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[x] Ätit en blodig stek?
[x] Läst en biltidning?
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[  ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[x] Skött grillen under en grillfest?
[x] Läst en bok av Jan Guillou?
[  ] Läst ett nummer av slitz?
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[x] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[  ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[  ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[  ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[x] Diskuterat bröst?
[  ] Gjort lumpen?
[  ] Läst Nick Hornby?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[  ] Enbart stirrat snett uppåt vid besök på en pissoar?
[x] Lagat någonting på egen hand? Om tejp räknas eller en maträtt…
[  ] Skrikit ”kom igen nu gubbar” på en fotbollsplan?
[  ] Tävlat i att dricka öl?

Totalt: 11 manliga poäng

Kommentar: Jag är inte det minsta förvånad. Känner mig varken speciellt kvinnlig eller speciellt manlig. Bra test det där!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Är jag en kvinna eller man -test!

  1. ilse-marie skriver:

    Måste testa, men jag är säkert en man… eller en människa kanske?! Kram

  2. ilse-marie skriver:

    P.S. Gör inget om jag tar med den till min sida va?

  3. Madonnan skriver:

    Men ssv, det beror ju på frågorna…fast jag är nog inte manlig alls, tyvärr 🙂

  4. Katrin skriver:

    Ilse-Marie; Stjäl på du, jag tog den från Madonnan…

  5. Katrin skriver:

    Om att äta blodig biff, stå och grilla på grillfest och att gilla att köra bil FORT är manligt … ja då är jag en man…Jag tycker annars att jag är människa av kvinnligt kön!Ha det gott! /Katrin

Kommentera

