Nu vill jag också ge och få Valentinkramar!


Så här har ni alla Bloggare en stor, varm Valentinkram från mig!

Ha det gott! /Katrin

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Nu vill jag också ge och få Valentinkramar!

  1. Helena skriver:

    Tack Katrin för ditt meddelande på min blogg. Det artar sig, värken är inte så svår längre så det känns som jag går en ljus vår tillmötes.Helena

  2. Vänsterspöket skriver:

    Kram på dej själv!!

  3. Helena P O skriver:

    Katrin: Ett stort fång med tuplaner och semlor får du från mig. Visst borde man väl kunna sanera mer på nätet. Alla dessa hotell och domäner som huserar all porr borde väl kunna ingripa. Men det är ju som med polischeferna i Thailand – dom åser prostitionen – men dom gör inget. Förmodligen tjänar dom en och annan hacka på det hela!

  4. Helena P O skriver:

    Katrin: Om fler håller koll så kanske man skulle kunna få bukt med eländet. Tänk dig att dom använder barn som dom sen dödar. Då måste dom ha fler och fler… det tar aldrig slut.

  5. Maggis skriver:

    Kramar tillbaka allt vad jag orkar!Ha det gott ikväll…

  6. Madonnan skriver:

    Vilken fiin kram! Här får du en till av mig *kramar om*.Hoppas du haft en bra dag med mkt värme och inte saknar maken för mkt 🙂

  7. Peter Eklund skriver:

    Hej Katrin…många tack för dina kommentarer på min blogg och en stor Vallentin kram tillbaka till dig.Ha det

  8. ManganPangan skriver:

    Thanks!Desamma.-> Mangan.

  9. Annica skriver:

    En jättestor go kram från mig!

  10. ilse-marie skriver:

    En stor, varm alla hjärtans kram!

  11. Imse Vimse skriver:

    En stor kram tillbaka!

  12. Tonårsmorsa skriver:

    En riktigt STOR kram tillbaka!

  13. Kennet K.R. skriver:

    *kramar tillbaka*Ken

  14. ataxia skriver:

    En kram från mig också! / ataxia

  15. Helén skriver:

    Kram till dig och tack för fyndiga och kloka inlägg

  16. Hoppas att du fick många! Sköt om dig och njut av dagen nu!Vickehttp://www.vicke.be/m…

Kommentera

