Anonym kommentar som får mig att klia av nyfikenhet!

Jag fick en anonym kommentar av en som signerar sig ”du vet vem”. Kommentaren lyder

Hej ditt gamla öken!

Hur har du det i rävlandet?

Och jag funderar och funderar, problemet är att jag INTE vet vem det är som skriver så. Det borde vara straff på att skriva sådana kommentarer till en kroniskt nyfiken person som jag ju är. Kroniskt SUPER-nyfiken dessutom.

”Ditt gamla öken” kanske syftar till mitt äventyr i Qatar?
”Rävlandet” kanske syftar på de där ljudfilerna på rävljud som jag skickade till Karolina…

Eller…
Eler inte…

Jag får ”kli i hela kroppen” av sådana olösliga gåtor!!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Anonym kommentar som får mig att klia av nyfikenhet!

  1. Annica skriver:

    Hmmm… Dags för Sherlock Katrin att börja luska. Spännande. Eller så är det bara något pucko…

  2. Barbro skriver:

    Jag tror att Rävlandet syftar på AB-portalen och allt det rävspel som ständigt pågår här.Men jag kanha fel.:o)

  3. Katrin skriver:

    Sherlock Katrin är fullt upptagen med att försöka installera sin nya skrivare. Lyckas jag?Rävspel? På AB-portalen?? Det har jag helt missat. Kanske för att jag knappt går in på portalen? Vad kan man göra för fuffelns där?Ha det gott! /Katrin

  4. ilse-marie skriver:

    Oj vad spännande…. skulle bli väldigt förbryllad om det hände mig. / ha en bra dag

  5. Vb skriver:

    Ja, såna där blir man nyfis på, ligger det nån sanning i att man känner dom?En del här på bloggen vet jag av egen erfarenhet, sitter och har ett synnerligen gott minne, och droppar såna komm när man minst anar det….:)

Kommentera

