Pust och stånk!

Jag har i helgen som gått tvättat tre maskiner med tvätt, skottat massor av snö och åkt Skid-VM i Sapporo där jag kämpade och kämpade men bara föll och föll…
Uj, en sådan jobbig helg!

Tack och lov för mitt arbete, nu kan jag vila ut…

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Pust och stånk!

  1. Magnus (Ord) skriver:

    Skönt med arbete där man kan vila upp sig lite..:)

  2. ataxia skriver:

    Fniss…*retas* Behöver du nåt att sysselsätta dig med nu när du har ångan uppe, kan nog jag hitta på nåt./ ataxia

  3. ilse-marie skriver:

    Har själv åkt lite skidor i helgen – det funkar med ryggen. Så SKÖÖÖNT. Men snöskottning aktar jag mig för – trodde du också skulle ta det lite lugnare med det 😉 ?! Ha en härlig dag! / Kram

  4. Imse Vimse skriver:

    Ojdå, det var en jobbig helg. Ta det lugnt nu i veckan, om nästa helg blir likadan. Då är det väl Vasaloppet förresten.Kram

  5. Barbamama skriver:

    ”ler” förstår att du tycker det var skönt att gå och jobba..Jag väntar bara på att få komma till värmen och solen. Snön vill jag slippa nu.

  6. Magnus skriver:

    Hej på dig!Jag har inte åkt några skidor. Jag har skottat och bränt lite krut på ett barnkalas *arrangör*, det räckte…Hur gick det med klänningen?Ha det.-> Mangan.

  7. Det var en tuff helg! Njut av dagen nu och sköt om dig!Vickehttp://www.vicke.be/m…

  8. Annika skriver:

    För att inte tala om alla timmar vid datorn när man är ledig. Nu ska jag gå och baka men det är inte lika kul längre när jag inte får mula i mig ett dussin när det är klart :-(Annika

  9. Ha en härlig dag nu och sköt om dig!Vickehttp://www.vicke.be/m…

  10. Barbamama skriver:

    Tre veckor precis i dag 🙂 fick biljetten i dag på mailen… skönt ska det bli.Den som inte stod ut i går med min sons trummande var katten. Hon reste ragg och ville ut ”ler”. Det var så härligt att se honom i går för han var verkligen glad och levde verkligen in sig i musiken. 🙂

  11. Magnus skriver:

    Hej Katrin. Ett litet bloggsvar:Ja, skägget är gjort i klippta fransar av gipsbandage. Kul att det ordnade sig. Var sir David trevlig? Hej.Mangan.

Kommentera

