Dagens glädjeämne: Min man och bronsmedaljen…

Min man har varit på resande fot den här veckan. Från måndag morgon (från ca 05 på morgonen) till torsdag kväll (ca 10 på kvällen). Han borde vara helt slutkörd. Så, döm om min förvåning och stora glädje när jag vaknade 06.13 i morse för att se skid-VM stafetten i Sapporo och han hade gått upp innan mig och dukat upp en kalasfrukost framför TVn!

Där var fil, solrosfrön, linfrön, banan och havrefras till min obligatoriska filtallrik, ägg och kaviar till en hårdmacka, och annat smått och gott.

Det var urgulligt gjort av min älskling!

Sen så var det bara att försöka hänga med i Norrmännens urstarka och snabba tempo. Pust vad jag hade det svettigt, men med en sådan frukost kunde det ju inte bli annat än medalj till mig. Jippiii! Så ROLIGT!!

Det tackar jag min man för!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Dagens glädjeämne: Min man och bronsmedaljen…

  1. Christina skriver:

    Det var inte dåligt, det var en trevlig överraskning. Reser din man alltid i sitt jobb? Då blir det trevligt när ni träffas.

  2. Selma skriver:

    ååh härliigt!

  3. Karolina skriver:

    Det är kärlek det 😀

  4. Madonnan skriver:

    Fint med män som är så!Men tror du passar i alla klänningar, vad blir det?! Kram 🙂

  5. ZOL skriver:

    Jag kan riktigt tänka mig hur underbart detta måste ha varit och jag tycker att det är jättekul att du gillar VM så mycket!

  6. ilse-marie skriver:

    Jag vann också – vi slog vad på jobbet. Jag tippade brons! / önskar dig en skön helg /kram

  7. Marcus skriver:

    Vad härligt och rart!Önskar dig en underbar fredagskväll!varma hälsn Marcus

  8. Magnus skriver:

    Härligt! Det är såna där små, ”elevations” som gör livet till en god resa, och vilken mänska att ha med sig på färden!!Hej. – > Mangan.

  9. Du fick en bra start på dagen med andra ord! Ha en underbar helg nu och sköt om dig!Vickehttp://www.vicke.be/m…

  10. Imse Vimse skriver:

    Tänk att vinna både medalj och frukost! Härligt!

  11. Kang skriver:

    Vad jag gillar din blogg! Sköna inlägg, precis vad jag behöver ikväll!Värme/Kang

  12. Ha nu en fortsatt trevlig helg och sköt om dig!Vickehttp://www.vicke.be/m…

  13. Piraya skriver:

    vilken underbar överraskning till en frukost mitt i veckan!underbar man du har njut av söndagen och ha det underbart

  14. Annika skriver:

    Fin start på söndagen! Min man gjorde sådana där frukostar i början men han tyckte det var otacksamt för att jag åt så dåligt på morgonen :-)Friidrottsmedaljerna får du inte glömma räkna, senast två i höjdhopp. Starkt!Annika

  15. Katrin skriver:

    Jo, jag håller med alla kommenterare… härlig man jag har.Ha det gott! /Katrin

  16. Eleonor skriver:

    Jätte rart av din man!!Tänk om flera män överraskade sina fruar .sambos på så sätt … va´härligt livet skulle vara !Ha det gott!

Kommentera

