Inte en dator i sikte…

Ännu en dag har gått utan att min nya dator har kommit. Hur tror dom att jag ska kunna koncentrera mig på min forskning egentligen?

Jag sitter och har alla öron vidöppna i vänta på postens ankomst. Universitetets trotjänare (i ordets sannaste bemärkelse) Staffan kommer med vår post två gånger om dagen. Har man paketleverans så kommer Staffan in till ens rum med paketen på en stor skramlig rullvagn. Men ingen post kom skramlande till mig i dag heller…

Så, imorgon kommer säkert min nya dator, den jag ska ha hemma och blogga på för glatta livet. Som Uno säger, Tänk OM!

Jag ler och gottar mig i förtid…

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Inte en dator i sikte…

  1. Mrs C skriver:

    Härligt när man som vuxen fortfarande kan bli glad som ett barn för en ”leksak”!!! Även om prislappen numera är lite dyrare än när man var barn… 🙂

  2. Imse Vimse skriver:

    Då får vi hoppas att datorn kommer imorgon. Kram!

  3. Magnus skriver:

    Tjena..Ja inget är så trist som att vänta.Vi har bytt avtal nu vad gäller leveranser av vissa konstnärsmaterial. Det betyder att den förra avtalsparten som levererade inom ett dygn eftre beställning, är förbjudet mot vite att handla av. I stället ska jag handla av en firma som är dyrare och som levererar inom två och en halv vecka…Visst är det bra med avtal!Särskilt som min budget är lika fislåg, som innan vi bytte till den dyra leverantören. Arger man blir. Den kommer nog imorgon ska du se, datorn! *optimist*-> Mangan.

  4. Karolina skriver:

    *håller tummarna för att Staffan kommer med den imorgon*

  5. Jag skulle bli tokig på all väntan, håller tummen för att den ska dyka upp idag! Sköt nu om dig och njut av dagen!Vickehttp://www.vicke.be/m…

Kommentera

