Min härliga kväll…

…med min nya skanner har precis börjat. Fotona på mina barn när de är små växer fram på skärmen när jag skannar in obegripligt oranga negativ. Jag skrattar av glädje åt deras miner! Det är 1988 och mina glasögon ser förfärliga ut!
Här kommer strax ett smakprov…

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Min härliga kväll…

  1. Annica* skriver:

    Jaaaaaaaaaaa ! Snälla! Har du inget på Katrin när jag kände henne???Kraaaaaaaaaaaam

  2. Väntar med spänning! Jag hoppas att du får en fin dag nu och sköt om dig!Vickehttp://www.vicke.be/m…

  3. ZOL skriver:

    Jag väntar med spänning! Är fotona från Ö-vik? Och apropå Ö-vik så hade jag en kollega en gång från Skåne. Han fick norrlandsdistriktet och bokningssekreteraren gav honom tiderna för besöken i Ö-vik. Efter några timmarringde han till henne och var helt desperat. Han kunde inte hitta Ö-vik på kartan.. ja, så kan det gå för en påg från Skåne.

  4. Magnus skriver:

    Hej!Scanner är kul!Synd att det tar sån tid bara, och att man har så mycket bilder…. :)-> mangan.

Kommentera

