Nu är jag YNKLIG igen…

Blä och åter blä, jag har fått INFLUENSA. Med STORA BOKSTÄVER.

Ont överallt, ont i huvudet, ont i magen, frossa, ynkligt värre.

Jag som precis hämtat mig från mitt ryggskott och har MASSOR att göra. Varför drabbas jag på detta viset?

Jag vill INTE vara sjuk!

Ynk!!

YNK!!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Nu är jag YNKLIG igen…

  1. Missbeauty skriver:

    Åh nej, jag vet precis hur du känner dig, låg förra helgen och var så sjuk. *usch*Kramar om

  2. Iriz skriver:

    Fy…. min dunderförkylning håller precis på att vända….hoppas jag! Du får bädda ner dig och krya på dig fort!

  3. Catwalker skriver:

    Okej vilken tur! Fortsatt trevlig målning;)

  4. ataxia skriver:

    IGEN? Har inte du redan haft ditt elände för säsongen?Själv har jag inte haft influensa på minst 15 år, den lär väl slå till ordentligt när den väl kommer i gengäld.Men krya på dig ordentligt hördu!/ ataxia

  5. jag hade influensan för typ 2 veckor sedan, den vill dock inte släppa riktigt men nu e den tillbaka på allvar igen,… får man vara ynklig m dig ler?

  6. Se nu till att du kryar på dig fort nu och sköt om dig! Vickehttp://www.vicke.be/m…

  7. Magnus skriver:

    Hej…Uschianemej!Vilken jämrans otur!efter det här ska du väl vara fredad för alla tänkbara åkommor flera år framåt?eller?Krya på dig!-> Mangan.

  8. ZOL skriver:

    Åh, stackars dig… men ta det lungt och passa på att försöka få lite sjukdomsvinst i form av att sova, se på TV, läsa böcker och tidningar och låt dina karlar sköta sig själva veckan ut!Och jag ser framemot din gästblogg då du piggnat till. Som sagt den som väntar på något gott….Jag publicerar 3:e vinnaren så länge.

  9. Karolina skriver:

    Man får vara ynklig 😦 för det är jobbigt att vara sjuk, ha flyttlass i vardagsrummet och dessutom knappt hunnit återhämta sig…..

  10. Barbro skriver:

    Stackars!:o(Har själv inte haft influensa sedan mars 1993…och det är jag glad för, men å andra sidan lär den väl bli desto värre NÄR den kommer.

  11. Freja skriver:

    Det var därför min blogg föddes.. jag fick influensa.. ännu ej frisk efter 2 veckor.. Kram

  12. eveleva skriver:

    Krya på dig och tack för dina inlägg o tips..och grattis till din doktorand (har jag läst mig till här på din blogg..)Har du redan varit iväg på mottagningen ?Gud, vad roligt och underbart högtidligt efter lång en tids mödosamma arbete. Jo jag håller med om att coop idag är alternativet, vad det gäller mat om man nu inte har koppling till bönderna själv.Satt och hittade några eko direktmat leveranser på nätet..men hua vilka priser…Ja idagsläget har iaf inte jag råd med dylikt../ EevaPS Har du hittat WWF killarnas spännande blogg härinne?

  13. Imse Vimse skriver:

    Stackare, har du inte fått nog av krämpor snart.Krya på dig nu!

  14. Krya på dig, som man så välvilligt brukar säga. Flunsa, fy tusan.

  15. herrnixon skriver:

    Huvva. Influensa är sannerligen något trevligt. Det är nästan så att jag känner att det är rätt trivsamt med mitt i sammanhanget så gott som tama virus. Hoppas du blir frisk snart och har ngn som kommer med bullar & är snäll 🙂

  16. Freja Miljö skriver:

    Men GUD nu inser jag att du är sjuk då du inte varit här på hela dagen. Själv har jag jobbat för första gången sen jag blev sjuk för knappa 2 veckor sen.. Den influensan var en riktig pärs.. Hostan höll på att tå kål på mig..Ger dig gärna hostdämpande tips om du behöver..Det enda goda min influensa gav mig var att jag äntligen startade den blogg som jag så länge tänkt starta… Avundsjukt har jag kollat in din dagligen.. KRYA på dig!!

Kommentera

