Mina vänner, sängen… och så alla raringar här på bloggen!

Jag har legat hela dagen idag i min säng. Jag har ju INFLUENSA och sover mest. Jag bara måste titta in på en snabbis här på bloggen och vad får jag se?

En massa hejarop och ”krya på dig” från alla er i kommentarerna till mitt förra inlägg där jag ynkligt berättade om min influensa. Nu ska jag på darriga ben gå och lägga mig igen, jag är inte ett dugg starkare i kroppen men i sinnet… Tack vare alla goda ord från er.

Den bästa medicinen är med andra ord, sängen och alla raringar här på bloggen.

Tack för det!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Mina vänner, sängen… och så alla raringar här på bloggen!

  1. Missbeauty skriver:

    HejJag har funderat fram och tillbaka här i kväll och jag kom fram till att ta bort det inlägg du svarade på.Jag tar det som det kommer helt enkelt. Vi får se vad som händer. Jag går vidare med mitt liv iaf…Tack för dina ord.Kram

  2. helen skriver:

    Jag vill också säga KRYA PÅ DIG, för det är inte ett dugg skoj att vara sjuk.

  3. Madonnan skriver:

    Stackars dig. *bjuder på the o chokla`*

  4. Madonnan skriver:

    Idag mår du nog bättre, väl? Hoppas det!Kram 🙂

  5. ilse-marie skriver:

    Jag får bara instämma med alla andra… hoppas du snart mår bättre! / önskar dig en härlig vårvecka /kram

  6. Imse Vimse skriver:

    Vila och återhämta lite krafter nu!

  7. Ha nu en härlig kväll och krya på dig! Vickehttp://www.vicke.be/m…

  8. Karolina skriver:

    Ynk, ynk…bättre i sinnet är också ganska bra!

  9. Rosa skriver:

    Här kommer en till i sena timmen och skänker massor av rosa krya på dej tankar.

  10. Maggis skriver:

    Oj oj det var inte kul att höra. Här sänder jag över lite friskvirus istället för det du har nu.Kramar med lite eukalyptus doft som klarnar näsan och hela skallen!

  11. Gunnar skriver:

    Hej Ta det lugnt.Vila och drick mycket.Hoppas att flunsan inte blir för långvarig.tycker synd om dig som är sjuk i det fina vädret.

  12. Magnus skriver:

    Hej hopp!Kul att du verkar friskna till.Hur är det med ryggen?Krokigt?Hoppas det ger sig nu så att du kan avnjuta en trevlig helg!Hej-> Mangan.

  13. Marcus skriver:

    *räcker över lite bloggerflunsaimedicin*Kram & krya på dig! Hoppas du piggnar till snart :o)varma hälsn Marcus

Kommentera

