Jag gapskrattar och allting vibrerar. Subwoofern är värd sina kronor!

Igår monterade min storson upp mina nya högtalare till den nya datorn jag köpt för att kunna jobba hemma ibland. Redan från start fanns ett riktigt bra ljudkort i datorn så nu skulle jag ha lite bättre högtalare tänkte jag.

De beställda högtalarna kom i ett STORT paket, ett par med vanliga högtalare och en STOR ”subwoofer”…

Nu har jag testat! Hela arbetsbänken vibrerar så det kittlas i mina armar, jag skrattar så jag har tårar i ögonen och till och med Windows (nu-har-datorn-satts-igång-ljud) når nya oanade dimensioner.

Nu är jag en LYCKLIG kvinna!

Frågan är väl nu bara vad ska jag lyssna på?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Jag gapskrattar och allting vibrerar. Subwoofern är värd sina kronor!

  1. Piraya skriver:

    har du lyssnat till sången du sände länken till mig – hm – ordblaj, men du förstår vad jag menar *lol*tack för alla rara kommentarer och du, det finns en bit kladdkaka kvar, den spar jag till dig… ;-)Kram

    • Katrin skriver:

      Självklart! Jag rös vid varje oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooMmmmm, tack för kakan!/Katrin

  2. Då blir du sittande ännu mer vid datorn med andra ord! Njut nu av dagen och sköt om dig! Vickehttp://www.vicke.be/m…

  3. Vendettanbettan skriver:

    Bryan Ferrys nya, Dylanesque!Tolkar Dylan som bara han kan!

    • Katrin skriver:

      Tack för tipset. Brian Ferry var en av mina favoriter speciellt med Roxy Music. Nu läste jag om hans nasse-åsikter och blev riktigt besvikenHa det gott! /Katrin

Kommentera

