Det här med telefonmöten…

Nu klockan 10.15 har jag ett telefonmöte inplanerat. De andra sitter i Göteborg. Och nu är klockan 10.22… Jag har ingen aning vad jag ska göra nu?

PS. När jag skriver detta är det fredag em. Det var mitt Universitets telefonväxel som låg nere… (tydligen ganska länge). Så tillslut ringde de till min mobiltelefon, ca 20 minuter försenade. Vad gjorde vi innan våra nallar?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Det här med telefonmöten…

  1. ilse-marie skriver:

    Hoppas mötet går bra! / önskar dig en skön helg

  2. Imse Vimse skriver:

    Hoppas mötet gick bra. Teknikens under!

  3. uno skriver:

    Har du missat dagen? Eller har de andra missat den? Sitt kvar du, vad annat kan du göra…

  4. Karolina skriver:

    Du ska ringa upp…om det är ett sånt där möte arrangera via Telia. Men det kanste inte är så, det kanske är så att de som ska ringa upp?

  5. Karolina skriver:

    *S* Jag är glad att ni fick kontakt!

  6. Eleonor skriver:

    Hoppas Du får en underbar helg min vän!

  7. Marcus skriver:

    vi ger nallens uppfinnare en stor applåd :o)Men det är klart, på den tiden när man skrev ”bref” så blev man aldrig störd på lektionerna ;)Hoppas du får en fin helg!varma hälsn Marcus

  8. Tonårsmorsa skriver:

    PRECIS det brukar jag också undra!! Jag MINNS knappt tiden innan mobilen…! Kram!

  9. Magnus skriver:

    Ja, det har jag frågat mig många gånger!Faktiskt.En teknik som vi tagit till oss på nolltid, och en utveckling som på något vis är irreversibel? Det går inte. Men en irriterande sak:Hur kommer man på att kalla en röstbrevlådetjänst för: ”IQ-svar” ??He he. Ha en skön vecka.-> Mangan.

  10. Madonnan skriver:

    Hoppas det gick bra o att mötet är slut nu… *L*

  11. ZOL skriver:

    Vi gjorde en massa innnan mobilerna men inte så snabbt som nu! Telefonmötet är bra- man kan sitta och småsova, blogga,småäta och lite av varje!

Kommentera

