Latare än Latast!

Nu har jag haft LÅNG sovmorgon! Jag har läst lite och sovit lite om vartannat. Sen, klockan närmade sig TVÅ tog jag mig i kragen och masade mig in i duschen.
Efter stressiga veckor och sena jobbnätter blir jag så här.
Latare än latast eller?

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Latare än Latast!

  1. Magnus skriver:

    Njae, återhämtning kan se olika ut. Att verkligen sova ut, kan vara mycket vederkvickande.Väl bekomme. Ang. bloggeri så har jag har bestämt mig nu, för att skriva minimalt, men dela med mig av bilder som tidigare. Ha det!-Mangan.

  2. ataxia skriver:

    Det är väl klart att du måste vila ibland. Det, min vän, är inte att vara lat utan att vara smart och ta väl hand om sig själv. / ataxia

  3. Imse Vimse skriver:

    Vad skönt att det är fler som tar sig en sovmorgon ibland.

  4. Karolina skriver:

    Inte alls LAT. Snarare smart som lyssnar på kroppen.

  5. Barbamama skriver:

    Härligt med sådana dagar! Njut av det!KramAnnelie

  6. Gudrun skriver:

    så sant, så sant – du lyssnar på kroppen du kommer att bli belönad

  7. Barbro skriver:

    Ibland önskar jag faktiskt att jag (någonsin!) kunde ta mig en sovmorgen… MEN jag har en fyrbent vän, som klockan halv sju varje morgon sitter på golvet och säger piiip = Stig upp nu, matte. Jag är hungrig, kissnödig och längtar ut till DOFTERNA!Å andra sidan älskar jag varelsen, så det är inte så svårt att stå ut.;o)

  8. Monica skriver:

    Hej ! Det låter förståndigt att du vilar ut …det behövde du ! Kram Monica.

  9. Vi behöver att få vara lite lata ibland också! Vickehttp://www.vicke.be/m…

  10. uno skriver:

    Gott, och inte är det lathet heller, snarare klok återhämtning av krafterna. jobba på, vi behöver mer kunskap om livet…

  11. ZOL skriver:

    Helt rätt, sovmorgnar ska man ha många av-lata dig och njut!!

  12. Piraya skriver:

    man behöver en viss tid av återhämtning när man stressat som du gjort.ha det gott… Kram

Kommentera

