Bara ett dygn kvar…

Nu börjar den speciella stressandningen, stressmagen, stresstankarna… Bara ett dygn kvar till ansökan måste vara inskickad.

Frågorna kokar i skallen…
Har jag fontstorlek 12 punkter och max 5 sidor av projektbeskrivningen? 4000 tecken (max) av den populärvetenskapliga beskrivningen på Svenska. 1500 tecken av projektbeskrivningen på Engelska? 1500 tecken av ”sektorrelevans”

Det här är inte lätt. Men är man en intelligent kvinna ska jag minsann klara av allt idag och sen inte behöva stressa imorgon. Det ÄR skönt att få in en ansökan dagen innan dead-line!

Om KatrinBiolog

Maka, mamma, tänkare, som nästan alltid har roligt. Doktor i Biologi som nu också är Docent. Om jag inte har roligt gör jag något spännande eller dötrist, allt är möjligt
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Bara ett dygn kvar…

  1. Maggis skriver:

    Det där ordnar sig med all säkerhet…Hoppas du får en bra dag…

    • Katrin skriver:

      Och så har jag tryckt på ”skicka in” knappen. Ansökan är nu låst och jag kan inte ändra på något…Pust!Tala om ångestskapande!

  2. Karolina skriver:

    Ja, det grejar du…*hejar på*

    • Katrin skriver:

      Jo, nu är den inskickad. jag kan bara hålla tummarna till i november när beslutet kommer…Så, dax att ägna sig åt trädgården ett tag.

  3. Barbro skriver:

    Det inte heller så tokigt att lyckas få in sin deklaration på den absolut sista dagen, fastän han ännu klockan 17 inte hade en aning om ATT det var sista dagen idag.Jag talar om min granne vid kolonin, som fick en rejäl chock idag!Men han fixade det – givetvis med hjälp av sin fru, men det är väl så självklart att det behöver jag knappast ens nämna?;oD

    • Katrin skriver:

      Det där med deklarationer, din granne hade tur som i alla fall fick reda på att det var dax. Jag har också tur som har en man som sticker blanketten under näsan på mig: -Skriv på DÄR, och efter ett litet krafs från min sida är det klart. I år deklarerade han till mig, sig själv, och två av våra barn. Alla får rejält med penger tillbaka och det tog honom kanske totalt en halvtimme (inklusive bilresan ned på stan). Då är ett antal företag inblandade också…Ha det gott! /Katrin

  4. Ister skriver:

    Dagen INNAN dead-line? *tittar beundrande*

    • Katrin skriver:

      Det där Polska rummet verkar bekant… vi har ca 3 Polska rum i vårat hus.Jo, inskickat med ett dygn tillgodo, det har jag bestämt för flera år sedan. De som jagar dead-lines med minuterna på sin sida (eller inte om inloggning mm strular) kan jag inte begripa mig på. Jag får ”magsår” nog som jag har det och då har jag ändå det mesta under kontroll.Min man fick en ansökan sig tillskickad idag vid 9 tiden från en sammarbetspartner. Den skulle vara klar och inskickad innan kl 12 00 nu mitt på dagen. Så, han tryckte ut den, rättade det som de andra skrivit in, skrev in sin del, skickade den till medarbetaren P för komplettering och så kunde de skicka in den med ca 30 minuter tillgodo… BLÄ, så skulle jag inte kunna jobba!Ha det gott! /Katrin

  5. Det är aldrig bra att stressa. jag håller tummen för dig nu! Sköt om dig och njut av dagen! Vickehttp://www.vicke.be/m…

  6. ZOL skriver:

    Härligt att du fått in den! Du får den bombis beviljad!

  7. Magnus skriver:

    Oj oj oj …Formalia in absurdum?Fonter hit och fonter dit menar jag. Ok att man håller sig snyggt och strikt, men kan det inte gå lite fanatism i sådant också?Ha det kalas och lycka till med fjärilarna i magen…-Mangan.

  8. Sköt nu om dig och så vill jag passa på att önska dig en trevlig helg! Vickehttp://www.vicke.be/m…

  9. nathalie skriver:

    lycka till och ett bloggtipshttp://blogg.aftonbla…

  10. Kang skriver:

    Lycka till i efterskott. Hoppas att det gick bra. Själv blev jag väldigt trött bara av att läsa ditt inlägg.Värme från kang

Kommentera

